Otevírací doba obchůdku v Polešovicích
Před návštěvou obchůdku si prosím nezapomeňte objednat termín přes e-shop. Bez termínu bohužel nejsem schopná garantovat, že budu mít čas se vám věnovat. Děkuji
Vezměte prosím na vědomí, že termín není soukromou konzultací. Většinou je to tak, že se prolínají dvě rodiny, rezervovaných 15 minut je na to, abych mohla vaše děti změřit a připravit vhodné botky. Pak už zkoušíte sami, já vždy nahlédnu, zkontroluji, řeknu vám svůj názor. Nerezervujte si tedy více termínů, abyste měli "klid", není to fér vůči dalším zákazníkům, kteří také potřebují botky. Podrobnosti k návštěvě a objednání naleznete pod otevírací dobou. Buďte prosím včas. Děkuji
Parkování je možné přímo ve vjezdu před obchůdkem, pokud je tady místo, nebo naproti přes silnici. Neblokujte prosím chodník pro chodce před prodejnou (na druhé straně chodník není, chodí tady mimo jiné i děti ze školky a školy) a také neparkujte hned za zatáčkou. Je nepřehledná, úzká, jezdí tady autobusy i kamiony. Velké auto se pak nevejde. Děkuji
Platba běžnými platebními kartami je možná.
Mimosezónní provozní doba od 27.11.2024 do 23.2.2025
Pondělí 09:30 - 12:00 a 15:00 - 17:30
Úterý 09:30 - 12:00 a 16:00 - 18:00
Středa 09:30 - 12:00 a 14:00 - 16:30 (11.12.2024 14:00 - 16:30)
Čtvrtek 09:30 - 12:00 a 16:00 - 18:00
Pátek, sobota, neděle, státní svátky ZAVŘENO
DOVOLENÁ 19.12.2024 - 5.1.2025
INVENTURA 6.1.2025 - 7.1.2025
OTEVŘENO OD 8.1.2025
Provozní doba od 24.02.2025 do 22.06.2024
Pondělí 09:30 - 12:00 a 14:00 - 18:00
Úterý 09:30 - 12:00 a 14:00 - 18:00
Středa 09:30 - 12:00 a 14:00 - 18:00
Čtvrtek 09:30 - 12:00 a 14:00 - 18:00
Pátek ZAVŘENO
Sobota ZAVŘENO
Neděle, státní svátky ZAVŘENO
________________________________________
Milí zákazníci,
od roku 2023 doporučuji si před návštěvou objednat termín (objednaný zákazník bude mít přednost). Zákazníků stále přibývá a já budu moc ráda, když nikdo nebude muset dlouho čekat "ve frontě" venku, když vrcholí sezóny nebo když se stane, že přijede několik zákazníků současně. Věřím, že tento systém si u vás najde zalíbení a budete s fungováním spokojeni.
A jak objednání termínu funguje? Je to naprosto jednoduché.
- z počítače: na e-shopu www.botkydetem.cz v horní části vpravo vidíte odkaz "REZERVUJTE SI ČAS V OBCHŮDKU",
- z telefonu: na e-shopu www.botkydetem.cz rozbalíte menu vedle značky košíku a tam už vidíte odkaz "REZERVUJTE SI ČAS V OBCHŮDKU"
Na odkaz kliknete a vyberete si, zda jdete vybírat nebo již máte objednávku z e-shopu a potřebujete vybrat z objednaného nebo jen vyzkoušet a ujistit se, že vybrané zboží sedí před samotnou koupí. Tady už vás systém navede na volné termíny, vyhovující si vyberete a potvrdíte jej.
Termíny jsou nastaveny tak, že je možné objednat se maximálně 2 týdny předem, zrušení je možné 30 minut předem a den předem termínem vám přijde připomínka. Pokud se náhodou nemůžete dostavit, termín prosím zrušte z e-mailu, který vám přišel s potvrzením, případně zavolejte, napište, aby se termín mohl nabídnout dalším zákazníkům a nebyl blokovaný.
Nelekejte se, že je na nákup "jen" 15 min. V praxi to funguje tak, že v obchůdku nejste sami, jsou tam vždy dvě rodiny, kdy jedna přišla 15 min před vámi a už zkouší a vybírá, případně se připravuje k odchodu (vám měřím nožky) a jakmile odejde tato rodina, přichází další. Tady vy už jste ve fázi zkoušení a vybírání, nové rodině měřím nožky. V podstatě tedy můžete na prodejně strávit pohodlných 30 min. Za tuto dobu jsem schopná pomoci 1-2 dětem k novému obutí. Pokud přicházíte se třemi dětmi plus, objednejte si, prosím, termíny dva.
Pokud potřebujete jen vyzvednout objednané zboží bez zkoušení, není potřeba si objednávat termín, můžete se zastavit bez termínu.
Pokud potřebujete vrátit nebo vyměnit zboží z e-shopu, domluvíme se předem a také není potřeba si objednávat termín.
Pokud potřebujete reklamovat zboží, postupujte, prosím, podle instrukcí na stránkách a pak se dohodneme na dalším postupu.
Pokud se stane, že přijedete a nemáte termín, můžete se zastavit, případně počkat, jestli na vás vyjde čas. Počítejte ale, prosím, s tím, že KAŽDÝ objednaný zákazník má přednost a nemusí se na vás dostat.
A ještě na závěr ....
Obecně platí, pokud jedete pro první botičky, capáčky, je lepší přijít dopoledne, bývá většinou klidněji. Pokud víte, že se vaše dítě bojí, přijďte s obkreslenou nožičkou. Když se budou bát a plakat, tak na prodejně nožičku nezměříme a bude tady blok i pro další návštěvy prodejny. Je opravdu nutné, aby bylo dítě na měření chvilku v klidu, když se bude bát, tak tohoto klidu nedocílíme. Postavte doma dítě na parapet, bude zabavené a ve svém známém prostředí. Udělejte čárky před nejdelším prstíkem, za patou a po stranách. Mějte ostrouhanou tužku, nijak ji nenaklánějte. Vím, že obkres nebude přesný, ale můžeme se od něj odrazit a pak už to tady doladíme. Ještě je dobré mít do obchůdku ponožky a ne punčošky, abych si mohla bosé nožky i prohlédnout. Tento postup pomůže i dalším návštěvám, kdy bude vaše dítě vědět, že se mu u nás nic nepříjemného neděje.
Děkuji za vaši přízeň a doufám, že budete spokojeni ❤️
Petra