Běžná doba doručení balíčků je 2-3 pracovní dny. V době vysokého vytížení přepravců může dojít k malému zpoždění. 

Potřebujete poradit? Rádi vám pomůžeme (Po - Pá 13:00 až 18:00):     +420 607 979 107 info@botkydetem.cz

Poučení o právu na odstoupení od smlouvy


Právo odstoupit od smlouvy máte do 14 dnů bez udání důvodu. Lhůta běží od převzetí zboží.

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat společnost Petra Šimečková, Botky dětem, se sídlem Polešovice 683, PSČ: 687 37, identifikační číslo: 05716942, formou jednostranného právního jednání (například e-mailem). Je dobré použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností. Ale je vhodné se jím inspirovat a napsat na kousek papíru alespoň základní informace jako jméno, příjmení, číslo objednávky, které položky vracíte a hlavně číslo účtu, ať víme, kam poslat peníze. Pokud jste ze Slovenska a Vaši objednávka byla placena kartou, peníze Vám budou navráceny na Vaši kartu. Tato operace obvykle trvá 3-5 pracovních dní.

Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty a zboží pak bez odkladu, nejdéle do 2 pracovních dní, zaslat. Ovšem budeme rádi, když zboží zašlete co nejdříve, ať jej můžeme uvolnit pro další zákazníky.

Zboží musí být vráceno nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a v původním nepoškozeném obalu. Nepoužívejte originál krabice od obuvi jako obal pro zaslání zboží. Tento originální obal nelze polepit štítky, popsat adresou apod. Při poškození obuvi či obalu vzniká nárok na náhradu škody a prodávající je oprávněn si tuto škodu započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

Kupující může využít možnosti zaslání zboží zpět prodávajícímu prostřednictvím Zásilkovny. Stačí přinést balíček na kteroukoli pobočku a nahlásit kód. Kód získáte zasláním e-mailu s žádostí o kód na info@botkydetem.cz. V žádosti je nutné uvést číslo objednávky. Na základě tohoto e-mailu Vám příslušný kód zašleme. Na pobočce Zásilkovny Vám pak po nahlášení kódu vytisknou a nalepí na balík štítek. Všechny potřebné informace budou obsaženy v tomto štítku a na balík není třeba nic dopisovat. Nezapomeňte do balíčku přiložit dokument k odstoupení od smlouvy, pomůže nám to rychle identifikovat odesílatele a tím také urychlíte vrácení peněz na Váš účet. Zaslání formuláře e-mailem není dostačující, je potřeba jej přiložit do balíčku kvůli identifikaci balíčku. Pokud potřebujete poslat zboží v době, kdy jsme na dovolené, doba naší dovolené se Vám do lhůty započítávat nebude. Jen pak zašlete zboží neodkladně po obdržení kódu.

Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme vám peníze na účet bez zbytečného odkladu. I když na to máme 14 dní, obvykle je to do 2 pracovních dní ode dne, kdy obdržíme zboží, které bylo v pořádku. Náklady na vrácení zboží Vám budou odečteny z celkové částky k vrácení. V tomto případě se jedná o 49,- za kód pro Zásilkovnu (resp. štítek), 89,- ze Slovenska. Náklady na vrácení nese tedy kupující.

Pokud jste využili dopravu zdarma podmíněnou minimální výší nákupu a vrácením zboží již minimální hodnotu nákupu pro dopravu zdarma nesplňujete, budou Vám tyto náklady na dopravu dodatečně naúčtovány. O tuto částku Vám pak bude snížena částka k vrácení na Váš účet.  Náklady na dopravu vychází z ceníku, který je platný ke dni vytvoření objednávky kupujícím. 

Pokud zjistíte, že potřebujete jinou velikost, udělejte si novou objednávku a zboží z původní objednávky vraťte podle instrukcí výše. Objednávky budou posuzovány zvlášť, nezávisle na sobě.

 

Formulář pro odstoupení od smlouvy můžete stáhnout zde 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.